Dodací podmínky

5. PŘEPRAVA, OSOBNÍ ODBĚRY A DODÁNÍ ZBOŽÍ

5.1.   Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností dodavatele realizovány v co nejkratším termínu – dodací lhůta je vždy aktuálně uvedena u objednávaného produktu. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu uvedenou kupujícím zajišťuje dodavatel. Zásilka se zbožím standardně obsahuje dodací list, návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list (pokud jej výrobce k výrobku přikládá). Pokud dodavatel k výrobku nepřikládá záruční list, tak postačí daňový doklad – faktura.
Daňový doklad (fakturu) Vám následně zašleme na emailovou adresu uvedenou v objednávce, doporučujeme Vám proto email uvádět nebo v obálce poštovní cestou na dodací adresu Kupujícího.
 
5.2.   Dopravu zboží zajišťuje dodavatel na uvedenou adresu a to v rámci celé České Republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy a reálné váhy produktu, zboží. Náklady na veškerou dopravu po Praze činí minimálně 300,- Kč bez DPH.
 
5.3.   Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme důkladně zkontrolovat zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě, že je obal poškozený nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné zboží. Doporučujeme zásilku nepřebírat nebo sepsat zápis o poškození zásilky s řidičem přepravní služby. Nevytkne-li kupující vady zásilky bez zbytečného odkladu, může po něm Dodavatel požadovat náhradu škody, která mu v souvislosti s tímto prodlením vznikla.
 Sepsaný zápis o škodě usnadní řešení případné reklamace.
 
5.4.   Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zásilka není mechanicky poškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a u produktů, zboží balených do igelitové fólie i samotné zboží.

Provoz o vánočních svátcích 24.12.2024-3.1.2025

Vážení zákazníci,

 

od 24.12.2024 do 3.1.2025 je možné standardně kontaktovat naše obchodní oddělení, výroba a expedice zboží budou fungovat opět od 6.1.2025. 

 

Přejeme příjemné prožití svátků.

 

Tým Klaro s.r.o.

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

 

Následující volbou vyjádříte souhlas s našimi zásadami chrany osobních údajů a souborů cookie. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.